Agenții de turism care promit una, dar oferă mult mai puțin. O familie din Chișinău a făcut doar „jumătate din tur” prin Europa

O familie din Chișinău a cumpărat 2 foi turistice care prevedeau o excursie în câteva orașe din Europa. S-au așteptat să fie o vacanță adevărată, însă s-au înșelat și au văzut doar jumătate din locațiile stabilite în program. S-au adresat la Agenția pentru Protecția Consumatorului și li s-a întors jumătate din costul biletelor.

„Chiar dacă eşti ulterior despăgubit, nimeni nu îţi poate oferi garanţie pentru timpul pierdut în urma alegerii unui pachet turistic necorespunzător” a menționat consumatorul.

APC recomandă tuturor celor care urmează să achiziţioneze pachete de servicii turistice de la agenţiile de turism din Republica Moldova să solicite informaţii complete despre pachetele de servicii ce urmează a fi contractate.

De asemenea, recomandă să fiţi precauţi dacă vi se oferă informaţii vagi sau incomplete. În cazul în care turistul este nemulţumit de serviciile turistice primite, acesta este în drept să întocmească o sesizare în scris, clar şi explicit, cu privire la deficienţele constatate la faţa locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat.

Sesizarea se va transmite prompt atât agenţiei, cât şi prestatorului de servicii turistice (conducătorul hotelului, restaurantului), prevedere înserată în contractul de comercializare a pachetelor de servicii turistice.

Agentul economic are obligaţia să examineze şi să comunice în scris turistului măsurile de remediere întreprinse, precum şi despăgubirile care i se cuvin.

Sursa text: independent.md

Sursa foto: destinatii.eu

You May Also Like