Cele mai amuzante reclamații adresate agențiilor de turism

De cele mai multe ori, turiștii apelează la o agenție de turism pentru a-și planifica vacanța. Cît de mulțumiți rămîn de vacanță și serviciile oferite este vizibil la întoarcere, atunci cind ori vin super entuziasmați, ori vin nemulțumți cu reclamații la agenție. Deoarece turiștii sunt diferiți și reclamațiile acestora sunt diferite. În continuare vă vom prezenta cele mai amuzante reclamații ale clienților adresate agențiilor de turism.

1. ”Agenția de turism nu m-a preîntîmpinat că în Londra nu se permite să lovești cîinii și pisicile chiar dacă acestea sunt fără adăpost. Eu doar am alungat o pisică neagră de pe stradă, iar stăpînul m-a dus la poliție. În rezultat poliția chiar a vrut să mă amendeze – dar pentru ce? ”

2. ”Ajungînd în aeroportul Sheremetyevo cu 20 minute înainte de a decola, liniștit mă pregăteam să dau bagajele și să mă plimb prin Duty Free. Ulterior mi s-a spus că înregistrarea s-a încheiat, și nu mai pot zbura. Prin urmare, am fost transferat pentru a doua zi, iar plata pentru cazare din ziua respectvă în Amsterdam a fost pierdută. Întirzierea a fost cauzată de neîncrederea managerului vostru, deoarece ea m-a rugat să mă prezint la intregistrare cu doua ore jumate înainte de decolare. Sunt sigur, că dacă managerul dădea dovadă de profesionalism, reușea să mă convingă. De aceia, cer să-mi fie returnat costul zilei, din cauza lipsei de calificare a managerului din firma dumneavoastră.”

3.” Călătoria mea în Veneția a fost nereușită, deoarece în acele zile au avut loc precipitații. După toate, managerii din firma dumneavoastră nu sunt la curent cu datele meteo, și nu am fost preîntimpinat.”

4. ” În timpul unei furtuni, și a unei asigurări proaste a echipajului, am căzut de pe bordul iahtului. Cînd am fost scos din apă, am luat o sticlă de whisky pentru a mă calma. Ulteior mi sa cerut să achit băutura. Rog sa-mi fie returnați banii și plata să fie efectuată de căpitanul iahtului.”

5. ”A avut loc o întimplare veselă cu un turist  care a mers la Aqua Park fără costum de baie. Desigur că i s-a interzis intrarea pe teritoriu. După acest incident, bărbatul a scris o plîngere la agenția de turism care după părerea lui, trebuia să-l preîntimpine de cernțele Aqua Park-ului.”

6. ” Toți spun că în Alanya este clima uscată, dar la mine întodeauna blugii erau uzi.”

7. ” Noaptea m-a trezit un zgomot ciudat. Cînd m-am adresat la administrație aceștia mi-au spus că acest zgomot e provocat de către nucii de cocos copți care cad. Dar eu personal am văzut cum localnicii de acolo culegeau fructele de pe copaci, prin intermediul unei maimuți. În rezultatul acestei situații nu doar ca nu am dormit, dar și am baut lapte de cocos necopt. Cum poate o maimuță să știe care nuci de cocos sunt copți și care nu. ”
( Reclamația unui turist întors din Thailanda )

8. ”Camerista din hotelul în care am fost cazați, mereu cînta tare, o piesă spaniolă chiar dacă nu avea voce. Din această cauză, pe întraga perioadă de cazare aveam dureri de cap. ”

9. ”Aici sunt multe muște care zboară și asta pe mine mă sîcîie. Faceți ce doriți , dar ele să nu mai fie. Cum se face că nimeni nu a mai reclamat asta? În acest caz o să vi le aduc în borcan !” (Sunetul unui turist din Filipine)

10. ”Sunt foarte deranjată! Mie și soțului meu în Ambasada Germană ne-au refuzat viza. La naiba cu ea! Dar în timp ce noi treceam interviul, ne-a luat foc casa de la țară. Soțul meu în timpul întilnirii cu consulul, din cauza emoțiilor și-a rupt maxilarul și este nevoit să tacă. Dar eu nu voi tăcea, voi cere compensație pentru – casă, maxilar și pentru munca forțată a bunicii în Germania.”

11. ” În timpul excursiei ploua. Vinovați sunt organizatorii grupului și ghidul care nu au putut organiza excursia  în așa fel încît să nu fie ploaie. În rezultat mi s-a deteorat blana de nurcă în suma de 3000 euro.”

12. ” Eu am venit în Egipt ca să înot, dar nu am putut face asta din cauza arabilor care se uitau la mine. ”

13.” Noi am mers la odihnă în Spania, iar acolo am întimpinat greutăți cu șoferii de taxi care erau toți spanioli.”

14. ” În revista dumneavoastră trebuie să fie indicat că în patiserii nu se vînd prăjituri gustoase, ca de exemplu Eclerele.”

15. ” „Ne-am rezervat o excursie la un Aqua Park, dar nimeni nu ne-a zis că trebuie să luam cu noi costumele de baie și prosoapele. Credeam ca sunt incluse în pret”.

16.” În timp ce așteptam la bord sosirea vaporului, am suferit din cauza lipsei de aer condiționat.”

17. ” Nisipul de pe plajă nu era la fel ca cel indicat în catalog. În catalog era alb, iar pe plajă era galben.”

18. ” Nimeni nu ne-a preîntimpinat că în mare pot fi și pești.”

19.” Atunci cînd am cumpărat pachetul de servicii turistice, am rugat managerul  să-mi rezerve un hotel în care pot fierbe apă în cameră. Acesta însă nu m-a înțeles corect și mi-a rezervat o cameră cu aparat de cafea. Dar în ea nu poți fiere bigudiurile. Din această cauză am fost nevoită să merg în toată ziua la coafor.”

20.” Logodnicul meu și cu mine am cerut paturi separate cînd am facut rezervarea, dar am fost cazați într-o camera cu pat dublu. Voi sunteți responsabili pentru faptul ca am rămas însărcinată. Acest lucru nu s-ar fi întamplat daca ne dădeați camera pe care am cerut-o”

You May Also Like