#ExperienceBucharest – Cel Mai Mare Eveniment De Promovare A Bucureștiului

S-a lansat „Experience Bucharest”– cel mai mare proiect de promovare turistica a Bucurestiului. Misiunea proiectului este aceea de a promova Capitala României ca destinatia preferata din Europa de Est a turistilor si calatorilor independenti. Evenimentul va avea loc în Bucuresti in perioada 12-16 mai, 2017.

„Experience Bucharest” este primul proiect voluntar al comunitatii Travel Massive România in care Bucurestiul este promovat la nivel mondial prin intermediul unui numar de 200 de persoane influente in domeniul calatoriilor si turismului individual.

“Pana in prezent au confirmat participarea bloggeri, Instagrameri, specialisti in comunicare pe Twitter, vloggeri nationali si internationali, jurnalisti de travel, persoane publice pasionate de calatorii, a caror activitate este urmarita de un numar de peste 10 milioane de oameni din lumea intreaga. Provocarea este sa aducem Bucurestiul pe harta destinatiilor turistice preferate din Europa”, spune Tudor Maxim, initiatorul si fondatorul Experience Bucharest.

Proiectul este o initiativa independenta la care se poate alatura orice autoritate publica, companie sau persoana independenta care isi doreste implicarea in promovarea Bucurestiului. Pana in prezent si-au aratat sustinerea organizatii precum UBER, Elevate, Paravion, Federatia Industriei Hoteliere din Romania, Pernod Ricard, AUTONOM.

Cei peste 200 de participanti (romani si straini) la Experience Bucharest vor avea parte de zeci de tururi si experiente de turism alternativ, petreceri de socializare si multe alte experiente unice. Proiectul va fi deschis de o conferințta despre cele mai bune practici de marketing in turism, un eveniment la care vor participa peste 400 de invitati din toate mediile conexe turismului ssi marketingului. Timp de patru zile, fiecare participant isi va putea configura programul, optand pentru participarea la activitatile propuse de organizatorii evenimentului.

Criteriile de inscriere pentru participantii Experience Bucharest sunt:

  • o audienta cat mai diversa
  • un minimum de 10.000 de followeri, cititori, subscriberi pe unul din canalele de social media: blog, pagina de Facebook, Instagram, Twitter, YouTube
  • participarea la alte proiecte asemanatoare.

Daca consideri ca esti persoana potrivita pentru a face parte din cei 200 de oameni care vor participa la eveniment te poti inscrie aici pana pe 31 martie 2017.

Programul detaliat al “Experience Bucharest” suna foarte bine si acesta este impartit pe mai multe sectiuni (conferinta, tururi si experiente) pe care la gasesti aici.

Sursa text și foto: turismmarket.com

You May Also Like