Vizitatorii standului Moldovei sunt uimiți și entuziasmați de posibilitatea de a „călători” spre galeriile vinicole subterane ale țării noastre și 6 vinării, utilizând tehnologia „realității virtuale” (prin purtarea ochelarilor speciali). După această experiență unică ei se declară curioși și nerăbdători de a trăi aventura explorării lor în realitate.

 O altă metodă neconvențională de promovare a Vinului Moldovei în cadrul expoziției este masterclass-ul interactiv programat pentru această seară. Robert Joseph (expert internațional și unul din cei mai renumiți comentatori din domeniu), îi va familiariza pe participanți cu arta cupajului, oferindu-le ocazia de a-și crea propriile rețete, prin îmbinarea soiurilor autohtone (Rară Neagră, Fetească Neagră, Fetească Albă și Fetească Regală) cu cele internaționale, pentru a crea asamblaje fanteziste.

Republica Moldova participă la expoziția „ProWein” pentru a 4-a oară cu un stand comun „Wine of Moldova”, care în acest an reunește un număr record de vinării – 33: Albăstrele Wines, Rădăcini, Alianța Vin, Asconi, Bardar, Basavin&Co., Călărași Divin, Carpe Diem, Castel Mimi, Chateau Vartely, Cricova, Vinăria Dac, DK Intertrade, Doina Vin, Equinox, Et Cetera Winery, Ever Vin, Fautor, Gitana Winery, Imperial Vin, Maurt, Migdal-P, Mileștii Mici, Minis Terrios, Mold-Nord, Pelican Negru, Purcari, Bostavan, Sălcuța, Suvorov Vin, Kazayak, Timbrus, Vinăria din Vale, Vinăria Poiana, Vinuri de Comrat, Wine International Project.

Participarea țării noastre la eveniment este organizată și finanțată de Oficiul Național al Viei și Vinului, cu susținerea partenerului strategic de dezvoltare, Proiectul de Competitivitate din Moldova finanțat de USAID și Guvernul Suediei și suportul Proiectului CBI din Olanda.

Sursa text și foto: agora.md, finewine.md