O rețea de socializare vrea să devină noul ghid turistic pentru utilizatori

Facebook dorește să intre pe piața turismului cu un nou serviciu care poate da multă bătaie de cap ghizilor din marile orașe.

Compania a introdus o funcționalitate care permite utilizatorilor să ofere anumite sugestii pentru evenimente și locuri care merită vizitate, în mai multe orașe de pe glob.

Fucționalitatea poartă numele de „City Guides” și va oferi sugestii ori chiar notificări despre atracțiile turistice de care ai putea fi interesat.

De asemenea, vei putea vedea dacă și alți prieteni din lista ta vor merge la evenimentele respective, astfel să ai cu cine să mergi. City Guides a fost descoperit la începutul anului trecut, dar abia acum Facebook s-a decis să o lanseze la o scară mai mare.

Funcționalitatea este cel mai probabil în stadiul de teste, lucru sugerat de numărul restrâns de utilizatori pentru care aceasta este disponibilă. Nu este foarte clar care este criteriul prin care este distrubuită pentru teste, dar este folosit un eșantion reprezentativ.

Este posibil ca „City Guides” să apară mult mai târziu decât am putea crede, foarte mult depizând de răspunsul utilizatorilor și interacțiunea pe care aceștia au avut-o cu aplicația.

City Guides va concura cu Foursquare, o altă aplicație ce oferă cam aceleași funcționalități. Nu este pentru prima dată când Facebook copiază de la alte companii și integrează în propria aplicație.

Sursa text: independent.md

Sursa foto: moldpres.md

You May Also Like