Un an de la fondarea simbolului turismului din Moldova

Astăzi s-a împlinit un an de cînd Pomul Vieţii a devenit simbolul turismului din Republica Moldova.

Pomul Vieții, simbol complex al culturii naționale, a fost ales să reprezinte valorile și specificul turismului în Republica Moldova : ospitalitatea, naturalețea, sinceritatea și autenticitatea. Sloganul turistic, ”Discover the routes of life”, îndeamnă vizitatorii să urmeze calea spre noi descoperi, prin  ospitalitatea, istoria, vinul, gastronomia și tradițiile moldovenești.

Lansarea internaţională a brandului turistic a avut loc începînd cu 24 noiembrie 2014 prin intermediul unei campanii de comunicare pe canalul Euronews, unde a fost plasat un spot video de promovare a Moldovei turistice. În 2013 Lonely Planet a prezentat Republica Moldova ca destinația nr. 1 cea mai neexplorată din Europa, acesta fiind sloganul primei campanii internaționale de promovare a noului Brand Turistic.

Anual, Republica Moldova este vizitată de cca. 2 milioane de străini, număr care va crește semnificativ, odată cu asocierea Republicii Moldova cu Uniunea Europeană, aceasta fiind piața țintă pentru oferta turistică a Republicii Moldova.

 

You May Also Like