Vezi ce spun 11 mii de pasageri: care este cea mai proastă, dar și cea mai bună companie aeriană din lume

Peste 11.000 de pasageri au evaluat serviciile companiilor aeriene din toată lumea. Clasamentul a fost realizat în funcţie de criterii precum punctualitate, servicii de catering, siguranţă şi preţ.

Un sondaj internaţional realizat de organizaţia Watchdog Choice şi alte 10 grupuri de consumatori, la care au participat 11.273 de respondenţi, au evaluat serviciile a peste 73 de companii aeriene din toată lumea, scrie independent.co.uk.

Clienţii din Australia, Belgia, Brazilia, Danemarca, Franţa, Italia, Portugalia şi Spania au oferit note în funcţie de punctualitate, check-in, îmbarcare,  confort, servicii de catering, siguranţă şi preţ.

Compania australiană low-cost Jetstar a primit cel mai mic punctaj , obţinând o singură stea din cinci pentru satisfacţia generală a clienţilor. Aproximativ 37,2% din pasagerii s-au plâns de întârzieri ale zborurilor, timpul mediu de aşteptare fiind de patru ore. La polul opus, cel mai mare punctaj l-a obţinut compania aeriană Emirates, care a obţinut 8.29 stele.

În topul companii aeriene care au obţinut punctaje mari pentru serviciile oferite a fost inclusă şi compania românească TAROM – Compania Naţională de Transporturi Aeriene a României, aceasta obţinând 7,79 stele. Compania naţională operează peste 50 de destinaţii proprii şi destinatii deservite de partenerii code share. TAROM îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor şi este membră a Alianţei SkyTeam din 25 iunie 2010.

Topul celor mai bune 10 companii aeriene din lume:

1. Emirates 8.29

2. Avianca 8.17

3. Qatar Airlines 8.15

4. Luxair 8.1

5. Singapore Airlines 8.1

6. Azul Brazilian 8.08

7. Thai Airways International 8.02

8. Cathay Pacific 7.94

9. TAROM 7.79

10. Vietnam Airlines 7.79

Sursa text: adevarul.ro

Sursa foto: adevarulfinanciar.ro

You May Also Like