„Viorica-Cosmetic” – un nou obiectiv turistic

Conducerea fabricii „Viorica-Cosmetic”,  în parteneriat cu Agenţia Turismului  a convocat o întrunire, la care au  participat  reprezentanţi ai  17 companii turistice, care  dezvoltă turismul intern şi sunt preocupaţi  primordial de atragerea turiştilor străini în ţara noastră, anunță turism.gov.md

În cadrul  întrunirii Anatol Spivacenco-directorul general,  a  făcut  o retrospectivă a activităţii fabricii „Viorica-Cosmetic”  şi  a prezentat produsele  liniilor cosmetice nou lansate:  „Flovio”,  „ Violelle”,  „ Cosmeplant” și „ Bebeluş”, create pe baza uleiurilor extrase din plantele care cresc  pe teritoriul Republicii Moldova  și  pe baza uleiurilor importate, provenite din diferite colţuri ale lumii şi  folosite pe larg în industria cosmetică.

Calitatea superioară ale noilor produse a permis companiei să fie apreciată ca un lider pe piața autohtonă. De-a lungul activității, principiile de bază ale companiei au fost şi rămîn loialitatea față de consumatori și produsele calitative la prețuri accesibile. Mărfurile companiei de nenumărate ori au fost remarcate și au devenit premiante ale concursurilor și expozițiilor naționale și internaționale. Astfel,  pe parcursul  anului  2014, fabrica „Viorica-Cosmetic ” a câștigat două premii naționale: „Marca Anului” și „Premiul în domeniul calității”.

Cei prezenţi s-au făcut profund interesaţi de posibilităţile de a face excursii atît pentru  elevi, cît şi pentru maturi,  privind procesul  tehnologic de producere a produselor cosmetice. Ghizii de turism, prezenţi la întrunire, pe loc au propus itinerare turistice , care vor include  vizita fabricii şi a magazinelor specializate. Totodată au venit cu propuneri pentru îmbunătăţirea prezentării fabricii şi a reţelei de magazine pentru a fi vizitate de  turişti.

Prezentarea s-a finalizat cu vizita magazinului „Viorica”  de pe bulevardul Ştefan  cel  Mare 159, care a surprins plăcut  doamnele din industria turismului  cu produsele cosmetice  nou lansate  şi care s-au dat pradă gamei de produse variate şi original ambalate şi au procurat diverse produse cosmetice. Asta fiind o dovadă  în plus că obiectivul turistic fabrica „Viorica-Cosmetic „,  cu reţeaua specializată de magazine , va fi solicitată atît de turiştii autohtoni, cît şi de cei străini.

You May Also Like